Prezes Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie ogłasza nabór na stanowisko:

KIEROWNIKA ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI

 

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie,
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
    3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    4. wykształcenie wyższe I stopnia (preferowane: inżynieria i gospodarka wodna, inżynieria środowiska, inżynieria sanitarna lub budowlana, ochrona środowiska),
    5. doświadczenie zawodowe min. 3 lata w branży inżynieryjno-budowlanej (preferowana branża wodociągowo-kanalizacyjna oraz doświadczenie na stanowisku kierowniczym),
    6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
    7. prawo jazdy kat. B.
  1. Wymagania dodatkowe:
    1. znajomość przepisów prawnych dotyczących zakresu czynności na przedmiotowym stanowisku w szczególności:
      • ustawy o Zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
      • ustawy Prawo wodne,
      • ustawy Prawo ochrony środowiska,
      • ustawy Prawo budowlane,
    1. znajomość zasad kosztorysowania robót budowlanych (sporządzanie i weryfikacja kosztorysów),
    2. umiejętność kierowania zespołem pracowników i efektywna organizacja pracy,
    3. samodzielność w podejmowaniu decyzji w ramach powierzonych obowiązków,
    4. umiejętność rozwiązywania problemów oraz inicjowania rozwiązań,
    5. biegła znajomość obsługi komputerowego oprogramowania biurowego Microsoft Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
    6. umiejętność pracy w zespole, umiejętności analityczne, odpowiedzialność, komunikatywność, sumienność.
  1. Zakres obowiązków na stanowisku:
    1. nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem Zakładu Wodociągów i Kanalizacji, w tym Stacji Uzdatniania Wody, Oczyszczalni Ścieków oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
    2. sporządzanie i weryfikacja kosztorysów budowlanych,
    3. wydawanie warunków technicznych przyłączenia nieruchomości do sieci wod.–kan.
    4. uzgadnianie dokumentacji projektowej wod.-kan. oraz prowadzenie odbioru przyłączy wod-kan.
    5. przestrzeganie prawidłowej eksploatacji, konserwacji i remontów maszyn, urządzeń, obiektów i sprzętu,
    6. przygotowywanie planów inwestycyjnych w zakresie powierzonych zadań,
    7. nadzór nad zawieranymi umowami na dostawę wody i odprowadzanie ścieków,
    8. bieżąca analiza realizacji zadań zakładu oraz przedkładanie bezpośredniemu przełożonemu sprawozdań z realizacji zadań,
    9. kierowanie i nadzór nad właściwą organizacją pracy podległego personelu, zapewniającą realizację zadań Zakładu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i regulaminami wewnętrznymi, określanie potrzeb szkoleniowych, rozliczanie czasu pracy, planowanie urlopów, rzetelne prowadzenie dokumentacji związanej z czasem pracy,
    10. współpraca z odpowiednimi jednostkami zewnętrznymi w celach realizacji zadań,
    11. zabezpieczenie mienia zakładu i sprawowanie nadzoru nad właściwym i racjonalnym wykorzystaniem sprzętu technicznego i materiałów,
    12. nadzór i przestrzeganie przepisów BHP, przepisów przeciwpożarowych, dyscypliny pracy, ochrony mienia, zachowania tajemnicy służbowej,
    13. sprawowanie kontroli nad warunkami, jakim powinna odpowiadać woda do picia i na potrzeby gospodarcze,
    14. nadzór nad zakupem środków konserwacyjnych, sprzętu oraz innych środków do obsługi i prawidłowego funkcjonowania Stacji Uzdatniania Wody, Oczyszczalni Ścieków oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
    15. organizowanie prac związanych z usuwaniem awarii Stacji Uzdatniania Wody, Oczyszczalni Ścieków, sieci wodociągowej oraz przyłączy i sieci kanalizacyjnej,
    16. przyjmowanie na stan zakończonych zadań inwestycyjnych sieci wodociągowej i kanalizacji oraz przyłączy zgodnie z zasadami odbioru końcowego inwestycji.
  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    1. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy - 1 etat,
    2. praca administracyjno-biurowa i w terenie,
    3. wykonywanie czynności biurowych, tworzenie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej,
    4. bezpośredni kontakt z interesantami,
    5. praca z zestawem komputerowym z monitorem ciekłokrystalicznym powyżej 4 godz. dziennie,
    6. wyjazdy służbowe związane z realizacją zadań na stanowisku.
  1. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny,
    2. życiorys zawodowy (CV),
    3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    4. inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
    5. podpisane pisemne oświadczenie o: posiadaniu obywatelstwa polskiego, braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych, o stanie zdrowia, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko Kierownika Zakładu Wodociągów i Kanalizacji.
  1. Miejsce i termin składania dokumentów aplikacyjnych:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie, ul. Piekarskiego 3 w godz. od 7.00 do 15.00 (od poniedziałku do piątku) lub przesłać na adres przedsiębiorstwa w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Kierownika Zakładu Wodociągów i Kanalizacji”, dokumenty można również przesłać
w formie elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 6 czerwca 2025 r. do godziny 15.00. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Do pobrania: