OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA USŁUGĘ
p.n.

„Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego na budowę™ sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicach: Moniuszki; Chopina; Paderewskiego; Bacha; Wagnera; Lutosławskiego w Krasnymstawie”
Znak sprawy: ZP-1/09

I. ZAMAWIAJĄCY
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
ul. Piekarskiego 3 22-300 Krasnystaw
NIP 564-00-04-334
fax: 082576 68 30
www.pgkkrasnystaw.pl

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BʘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej: http://www.pgkkrasnystaw.pl.

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano – wykonawczego na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicach:
- Moniuszki:
sieć wodociągowa ca 410 mb,
sieć kanalizacji sanitarnej ca 220 mb
- Chopina:
sieć‡ wodociągową ca 170 mb
sieć‡ kanalizacji sanitarnej ca 170 mb
- Paderewskiego:
sieć‡ wodociągową ca 280 mb
sieć‡ kanalizacji sanitarnej ca 280 mb
- Bacha:
sieć‡ wodociągową ca 40 mb
sieć‡ kanalizacji sanitarnej ca 40 mb
- Wagnera:
sieć‡ wodociągową ca 140 mb
sieć‡ kanalizacji sanitarnej ca 100 mb
- Lutosławskiego:
sieć kanalizacji sanitarnej ca 80 mb

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1)> opracowanie projektu budowlano – wykonawczego (w 6 egz.) sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ulicach: Moniuszki; Chopina; Paderewskiego; Bacha; Wagnera; Lutosławskiego w Krasnymstawie. Zakres projektu sieci wodociągowej i kanalizacyjnej określono w załączniku graficznym nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
2)> wykonanie oddzielnie na budowę™ sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oddzielnie dla każdej z ulic:
a) przedmiaru robót (po 6 egz.);
b) kosztorysu inwestorskiego (po 6 egz.);
3)> opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( w 6 egz.);
4)> opracowanie informacji BIOZ (w 6 egz.);
5)> opracowanie raportu oddziaływania na środowisko planowanej inwestycji (w 6 egz.),
6)> opracowanie informacji o środowiskowych uwarunkowaniach dla potrzeb pozyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach planowanej inwestycji;
7)> opracowanie dokumentacji geologicznej terenu po trasie projektowanej sieci (w 2egz.);
8)> pozyskanie matryc lewostronnych w skali 1:500 dla celów projektowych;
9)> pozyskanie we własnym zakresie wszelkich niezbędnych uzgodnień projektu – w tym uzgodnień branżowych z użytkownikami i właścicielami infrastruktury technicznej – koniecznych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę™.
3. Opracowaną… dokumentację™ będącą… przedmiotem zamówienia Wykonawca przedłoży
Zamawiającemu dodatkowo również na nośniku elektronicznym z zastrzeżeniem, że opracowania wymienione w pkt. 2 ppkt. 2 winny być‡ możliwe do odczytania w programie ZUZIA.
4. Opracowanie będące przedmiotem zamówienia należy wykonać‡ zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz.U. Nr 202 poz. 2072) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz.U Nr 130 poz. 1389) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym.
5. Projekt ma być‡ zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, aktualnymi warunkami technicznymi, polskimi normami i winien posiadać‡ uzgodnienia określone przepisami szczególnymi umożliwiające uzyskanie pozwolenia na budowę™ i późniejszą … eksploatację.
6. CPV przedmiotu głównego: 71.32.00.00-7 (usługi inżynieryjne w zakresie projektowania).
7. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia.

V. OFERTY WARIANTOWE

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania zamówienia – do 30 listopada 2009 r.

VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1. O udzielenie zamówienia mogą… ubiegać‡ się™ wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) tj.:
1) posiadają… uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają… obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają… niezbędną… wiedzę™ i doświadczenie oraz dysponują… potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią… pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.
- dysponowanie osobami, które będą… uczestniczyć‡ w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (co najmniej jedna osoba), /podstawa prawna – art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118), a także ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa/.
- wykazanie się™ wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postpowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 3 dokumentacji projektowych dotyczących budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w terenie zabudowanym (każda sieć‡ o długości co najmniej 300 mb)
3) znajdują… się™ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają… wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia oraz dokonana zgodnie z formułą… „spełnia – nie spełnia”.
2.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą… dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną… dopuszczone do badania i oceny.
2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą… dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków lub przedłożą… dokumenty zawierające błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zostaną… wykluczeni z postępowania.
2.3.> Wykonawcy zobowiązani są… złożyć‡ oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają… dostarczyć‡ wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1. Oświadczenie (załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
3. Wypełniony formularz „Dane Wykonawcy” (załącznik nr 3 do SIWZ).
4. Podpisany wzór umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć‡ w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodnością z oryginałem przez wykonawcę™ następujące dokumenty:
5.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają… wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6. > W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę™ niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:
6.1.> Uprawnienia budowlane do projektowania osób, które będą… uczestniczyć‡ w wykonywaniu zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych(co najmniej jedna osoba), - (podstawa prawna – art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118), a także ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
6.2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, prac projektowych w zakresie dokumentacji projektowych dotyczących budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w terenie zabudowanym (każda sieć‡ o długości co najmniej 300 mb) – minimum 3 prace z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (według załącznika nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie.
7. > Jeżeli wykonawca ma siedzibę™ lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę™ lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. > Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę™ lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się™ dokumentu, o których mowa w pkt 7, zastępuje się™ go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę™ lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się™ odpowiednio.
9. > W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się™ o udzielenie za¬mó¬wie¬nia:
> - > Wymagany w pkt.5.1 niniejszej części dokument winien złożyć‡ każdy wykonawca.
> - > Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być‡ złożone wspólnie przez wykonawców.
10.> Wszystkie powyższe dokumenty winny być‡ składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodnością z oryginałem przez wykonawcę.
11.> Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być‡ składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez wykonawcę.

VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

Wadium nie jest wymagane.

IX. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

Każdy wykonawca będzie oceniany w danym kryterium w skali od 0 do 100 punktów.
1. Oferowana cena - 100 %.
W powyższym kryterium oceniana będzie cena oferty brutto. Maksymalną… liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą… cenę™ brutto, pozostałe oferty będą oceniane według następującego wzoru:
Najniższa cena
--------------------------------------x 100 pkt
Cena oferty badanej
2. Zamawiający przyzna zlecenie Wykonawcy, którego oferta uzyska największą… liczbę™ punktów.

X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT

1. Oferty należy składać‡ w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
> ul. Piekarskiego 3 22-300 Krasnystaw, sekretariat ( I piętro).
2. W przetargu wezmą… udział tylko te oferty, które wpłyną… do Zamawiającego do dnia
> 18 czerwca 2009r. do godz. 11:00 na adres wskazany w pkt 1.
3. Otwarcie ofert nastąpi w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.,
ul. Piekarskiego 3, pokój 9 dnia 18 czerwca 2009 r. o godzinie 11:10.

XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca zgodnie z art. 85 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych pozostanie związany ofertą… przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą… rozpoczyna się™ wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. UMOWA RAMOWA

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XIV. AUKCJA ELEKTRONICZNA

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejsze oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XV. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

XVI. INFORMACJA O ZAMIESZCZENIU OGŁOSZENIA W BZP.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.06.2009 r. i zarejestrowane pod numerem 173500-2009.